miercuri, 15 aprilie 2009

NU!


DA ..poate sunt eu nebună, poate sunt alintată ..nu'mi pasa , dar ceea ce se petrece in jurul nostru nu este normal. Căutaţi pe net de 2012..si ce găsiţi .. O sa murim :-j ...e dovedit stiintific...bla bla bla.

Acum cateva zile se zicea ca o sa fie un cutremur mai mare decat cel din 77 intr-o sambata(de fapt se referea la sambata trecută) . A fost si eu încă nu am aflat? Eu sunt nebună? Poate sunt .. dar pe ei nu-i întrec:-j

De ce trebuie sa ne fie frica de ziua de maine? Nenumărate cercetări ...pentru ce ? Sa ştii ultima zi? Din punctul meu de vedere e imposibil . Doar Dumnezeu ştie.

M-am saturat de toate prostiile. Extratereştri, cutremure , 2012 .. si astea sunt doar cateva exemple.

Si dacă sunt adevărate ..nu vreau sa ştiu. Sa aştept ultima zi? NU.

Toţi te vor dezamagii .

Toţi ştiu sa minta.

Dacă eşti bun ,eşti luat de prost.

Si cea mai ciudată parte..mă întreb ca va fii peste cativa ani dacă acum este asa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu