vineri, 17 aprilie 2009

Mama

Am scris despre multe, dar despre cea mai importanta persoana din viata mea nu. Cred ca acum este timpul.Mama este singura persoana care m-a impresionat. Cand eram mica imi doream sa am o sora. Timpul a trecut si acum am realizat ca am o sora , un bun prieten, un erou, un foarte bun sfatuitor. Este mama!
Singura persoana care nu-mi pune mii de intrebari , care stie ce gandesc fara sa-i spun nimic, care ma intelege mereu. Este un proverb "Sa-i pretuiesti pe cei care-ti sunt alaturi pana nu e prea tarziu". Ei bine abia acum imi dau seama cate greseli am facut. Mama este o fire blajina, blanda....iar eu ambitioasa, orgolioasa si enervanta , profitam mai mereu de slabiciunile ei si tipam si ma comportam ca un copil alinta. Copil prost!
Acum este destul de departe si imi este dor . Mi-am dat seama cam tarziu ce inseamna cu adevarat MAMA . Nu ma refer la cuvant in sine...ci la persoana, cea ma minuata persoana.
Mii de km intre noi, dar in acelasi timp mereu. Acea distanta ne uneste in fiecare zi mai mult.
Nu voi putea sa ii multumes niciodata cat merita. Ea mi-a aratat drumul , eu l-am construit. Ea mi-a dat nenumarate sfaturi bune, eu le-am urmat.
E ciudat. refuz sa cresc...dar in fiecare zi descopar noi universuri.
Cuvintele nu au niciun sens...as putea scrie mii de cuvinte pentru a o descrie pe mama , dar cuvintele nu au insemnatate pentru o asemenea fiinta . SI nu spun asta fiindca este mama mea , caci toate mamele sunt mimunate , dar nu toti stiu sa le aprecieze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu