sâmbătă, 4 aprilie 2009

Hey.


Timpul trece...se intampla prea multe..si totusi nimic bun. Imi este dor de TOT, de copilarie , de cei dragi , chiar si de ziua de maine. E ciudat..si dificil de inteles.
De ce sa spui cuvinte frumoase doar pentru ca cineva sa se simta bine?Esti fericit daca esti mintit? De ce nu putem spune tot ce dorim? De cine ne ferim? Mereu apare acel contrast dintre ceea ce suntem si ceea ce vrem sa fim.
Totusi ,eu nu ma multumesc cu niste vorbe false spuse doar din politete sau cu vreun anumit scop. Prefer sa imi spui parerea ta despre mine ..mie nu altora. Suntem oameni, suntem diferiti, mi se pare normal sa avem opinii diferite.
Sunt multe lucruri care trebuie descoperite. "Lumea este o ţesătură de sentimente, puse în mişcare de diferite voinţe." Putini sunt cei care stiu sa isi arate sentimentele. Putini stiu unde trebuie sa caute fericirea si preamulti judeca fara rost.
Probabil ma doare capul ...defapt chiar ma doare ...dar nu sunt aberatii! Te-ai gandit vreodata cine sunt prietenii tai si cati din ei iti mai sunt aproape cand iti este greu? Esti un visator? Este bine...vezi lumea in mii de culori...si cand te trezesti? De fapt nu viata e de vina...caci viata este simpla , dar noi o complicam. Noi suntem cei care ne dorim prea mult, cei care asteptam fara sa dam nimic in schimb.
Cum sunt eu? Tocmai de aceea vorbeam la persoana I , plural adica NOI caci ma refeream in acelasi timp si la mine . Nu sunt perfecta..ba din contra gresesc foarte mult, dar incerc sa invat din greseli. Sunt o fire dificila: "O intrebare fara raspuns" . Un copil care gandeste prea mult.
Mi-am creat un drum inca de acum. Fiecare are parerile lui dar scoala aceea ,pe care multi o urasc este primul pas pe care il facem spre un nou viitor. Sunt doar cativa ani in care trebuie sa iti pui ambitia pentru a-ti construi propriu tau drum. Nu e dificil . Putini sunt cei care se gandesc si la viitor printre altele.
Sunt ciudata . In fiecare zi descopar lucruri noi. In fiecare zi ma pot schimba. Putini sunt cei care ma cunosc cu adevarat si care reusesc sa ma inteleaga indiferent de starea mea . Aceia sunt prieteni adevarati. Cei care ma asculta ore intregi.Cei care ma iubesc indiferent de greseile pe care le fac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu