luni, 11 mai 2009

Acum..


Acum...m-am trezit .Te doare , fiindca sunt indiferenta. Te doare , fiindca mie nu imi pasa . TE doare ,fiindca nu sunt acel copil prost . Ma tineai de mana , dar te-ai uitat in ochii mei si mi-ai dat drumul . Am cazut ,tie nu ti-a pasat . Am avut puterea sa ma ridic si sa continui fara tine. Ce esti tu? Erai..
S-a rupt ceva ...s-a intamplat demult , dar eu abia acum mi-am dat seama. Acel fir subtire ...care era mereu pregatit sa se rupa. Acel fir de prietenie ..Nu ti-a pasat ...eii bine nici mie nu imi pasa .
Am cazut ..m-am ridicat cu o bucurie imensa si cu un nou orizont in fata? Stii de ce ? Eu sunt acel copil care refuza sa se maturizeze. Acum NU. Am privit cu aceiasi ochi in jurul meu . Nimini nu era . De ce?
Nu am nevoie de voi . Acum NU ! Si atunci cand am avut , nu erati . NIci acum nu sunteti fiindca nu vreau eu . Citesti aceste randuri si parca ai trait aceste secvente nu? Te-ai prins despre ce vorbesc nu ? Si citez "Ai grija copile fiindca prietenii nu-ti sunt prieteni".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu