marți, 17 martie 2009

Imi e dor.


De ce?
De tot?De copilarie..De acel copil zapacit. De boacanele pe care le faceam. Totul era diferit. Imi aduc aminte de acele ierni . Era zapada:x Faceam ingerasi .. Imi e dor de acele clipe de fericire. Vara .. Paparuda... Ma jucam cu cea mai buna prietena de dimineata pana seara. Ma duceam sa-mi iau inghetata si veneam numai cu cornetul.. Inghetata cadea..eu o tineam invers. Imi e dor sa vad lumea prin ochii unui copil ..fara griji , fara responsabilitati .

De ce dispari?

Atunci credeam in povesti . Il asteptam in fiecare seara de 25 decembrie pe Mos Craciun si eram cel mai bucuros copil cand vedeam cadourile. Chiar credeam in Mos Craciun si inca mai cred.

Credeam in Zana Maseluta .

Eram un copil zapacit . Rupeam petalele florilor, tundeam papusile , ma jucam cu masinutele.

As vrea sa am 5 ani.

E imposibil: Amintiri...

Imi e dor de ziua de ieri.

Imi e dor de mama .

Imi e dor de el.



Nu regret nimic. Am avut o copilarie frumoasa .

Totusi e ciudat sa vezi cum sperantele iti sunt spulberate. Acum e o alta lume..total diferita.

Nu exista eroi ..nu exista zane. Nimini nu se ofera sa te ajute daca nu ii oferi ceva in schimb.

Indiferenta.Falsitate.Minciuni

Da',m-am saturat de mine..de tot.

Totusi nu am sa renunt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu